EILE

Expert Eesti OÜ (10090323)

Registrisse kantud

Üldinfo

Firma nimi
Expert Eesti OÜ
Registrikood
10090323
Õiguslik vorm
Osaühing
Staatus
Registrisse kantud
Endine nimi
Expert Eesti OÜ
Registreeritud
14.11.1996 (27 aastat tagasi)
KMKR number
EE100229781
Põhikapital
90240.00 EUR
Expert Eesti OÜ on asutatud 14.11.1996 (27 aastat 5 kuud tagasi) aadressil Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Mustamäe tee 16. Expert Eesti OÜ on tegutsev ettevõte. Firma õiguslik vorm on osaühing. Registrikood on 10090323, käibemaksukohustuslasena registreerimise number (KMKR) on EE100229781. Põhikapitali suurus on 90240.00 EUR. Ainus juhatuse liige on Ardo Kraav.

Ettevõtte põhitegevusalad on Elektriliste kodumasinate jaemüük spetsialiseeritud kauplustes, Elektriliste kodumasinate hulgimüük.

Maksud

Kvartal Riiklikud maksud Tööjõu maksud Maksustatud käive Töötajate arv
2024.1
297 567
109 088
2 446 146
40
2023.4
359 601
133 591
3 372 879
48
2023.3
503 587
158 732
3 032 235
50
2023.2
571 611
163 868
3 897 530
60
2023.1
599 129
138 130
6 081 448
70
2022.4
614 833
178 873
7 082 276
72
2022.3
689 874
187 891
5 320 810
70
2022.2
626 845
170 214
5 453 565
71
2022.1
762 173
183 498
6 224 362
69
2021.4
793 983
219 001
7 066 866
68
2021.3
658 129
165 816
6 778 730
69
2021.2
475 174
123 031
4 066 197
70
2021.1
666 069
218 382
6 430 881
67
2020.4
644 569
148 359
5 414 005
71
2020.3
533 113
144 239
3 592 452
68
2020.2
180 510
16 773
2 635 421
65
2020.1
443 592
129 826
4 975 681
69
2019.4
518 273
155 870
5 705 105
73
2019.3
471 403
27 342
3 490 602
76
2019.2
171 912
17 790
3 622 903
11
2019.1
316 244
27 355
4 302 324
11
2018.4
388 879
25 880
5 450 803
11
2018.3
448 073
35 972
3 455 580
11
2018.2
148 260
17 062
3 553 697
12
2018.1
330 447
29 387
4 979 277
12
2017.4
291 389
27 111
5 078 427
13
2017.3
285 614
27 505
3 703 359
13
2017.2
284 342
23 998
4 128 590
14
2017.1
346 326
27 732
4 303 478
14
()

Tarbijavaidluste komisjoni otsused

Otsuse nr 19-1/23-03423-009 (otsuse avaldamise kuupäev: 17. mai 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijalemüügilepingust saab taganeda, kui on täidetud VÕS § 223 lg sätestatud tingimused. Kauplejal on alati õigus eelkõige asi parandada või asendada (VÕS § 222 lg 1).

Otsuse nr 19-1/22-16716-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 20. märts 2023)

Otsus: Tarbija kahjuks
Õiguslik vaidlus tekkis poolte vahel asjaolu osas, kas 10.07.2023 Tarbija poolt parandusse toodud seadme remont kujunes ebamõistlikult pikaks ajaks, mis andis Tarbijale õiguse lepingust taganeda ja nõuda ostuhinna tagastamist.
VÕS § 223 lg 1 p 5 kohaselt ostjal on õigus lepingust taganeda, kui müüja on teatanud või asjaoludest nähtub selgelt, et ta ei vii asja lepingutingimustele vastavusse mõistliku aja jooksul või tarbijalemüügi korral tarbijale olulist ebamugavust põhjustamata.
VÕS § 222 lg 4 (2) kohaselt müüja peab asja parandama või asendama mõistliku aja jooksul alates hetkest, kui ostja teavitas müüjat asja lepingutingimustele mittevastavusest, ning tarbijalemüügi korral ilma olulise ebamugavuseta tarbijale, võttes arvesse asja laadi ja otstarvet, milleks tarbija asja vajas.
Asjaoludest ja tõenditest ilmneb, et Kaupleja ei ole keeldunud seadme osas parandustöö tegemisest ning Tarbija poolt saadetud 30.07.2022 päringule remondi aja kohta vastati järgmisel päeval, s.o 01.08.2002, et remont võib veel kesta 2-4 nädalat.
Remondi kogukestuseks kujunes 33 päeva.
Komisjon on seisukohal, et parandustöö kestuse mõistliku aja hindamisel tuleb arvestada konkreetseid asjaolusid, s.o millised tööd tuli teha, millised detailid välja vahetada ning kas need tuli tellida välismaalt ning kas tegemist on eluliselt hädavajaliku tootega (näiteks ratastoolid, prillid.), mille puhul parandustöö peaks kestma võimalikult lühikest aega.
Tarbija põhjendas, et ta vajas seadet toidu valmistamisel. Õige on, et köögikombain lihtsustab toidu valmistamist, kuid tegemist ei ole eluliselt hädavajaliku tootega.
Kaupleja on esile toonud, et tootel tuli välja vahetada mikrolülitid, laagrid, käigud, mootor, s.o mitmed varuosad olid kulunud ning need tuli tellida välisriigist. Seega varuosade kättesaamine võttis aega Kauplejast mitteolenevatel põhjustel.
Eeltoodust tulenevalt asub komisjon seisukohale, et köögikombaini parandustöö kestust 33 päeva saab lugeda mõistlikuks ajaks VÕS § 222 lg 4 (2) mõttes. Komisjon ei tuvastanud ka Tarbijale olulise ebamugavuse põhjustamist.

Otsuse nr 19-1/22-14493-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 13. märts 2023)

Otsus: Tarbija kahjuks
Tarbija ostis 16.04.2022 kauplejalt kõlari hinnaga 829 eurot. Tootel ilmnesid erineva vead, kuid kaupleja neid ei tuvastanud. Tarbija selgituste kohaselt oli seade kolmel korral remondis, juunis, augustis ja septembris 2022. Kaupleja selgitas, esimesel korral kurtis tarbija, et toode ei lülitu sisse ning parempoolne kõlar sahiseb ja kindluse mõttes teostati liitkõlari vahetus ning test, kuigi viga ei tuvastatud. Teisel ja kolmandal korral laeti liitkõlareid, kuid viga samuti ei ilmnenud. 07.10.2022-17.10.2022 testis kõlarit Renerki Kaubanduse OÜ tehnik, kes samuti kõlaril viga ei tuvastanud. Komisjoni hinnangul tõendas kaupleja, et kõlar on töökorras. Sellega pöördus tõendamiskoormis tarbijale. Tarbija ei esitanud komisjonile asjakohaseid tõendeid, mis lükkaksid kaupleja ja Renerki Kaubanduse OÜ poolt esitatud väited ümber. Komisjon jättis avalduse rahuldamata.

Otsuse nr 19-1/22-06217-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 21. juuni 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbija viis arvuti remonti. Remont võttis liiga kaua aega ning ebaõnnestus korduvalt. Tarbijal õigus lepingust taganeda.

Otsuse nr 19-1/21-12787-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 25. jaan 2022)

Otsus: Tarbija kahjuks
Tarbija ostis 27.08.2020 kauplejalt Expert Eesti AS elektritõukeratta, tarbija ei ole tõendanud kauplejapoolset müügilepingu rikkumist, tarbija avaldus ei kuulu rahuldamisele.

Otsuse nr 19-1/21-08132-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 8. sept 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbija ostis kauplejalt pesumasina ning juurde lisagarantii. 19.04 vahetati masinal garantiikorras küttekeha. Pärast küttekeha vahetust teisel kasutamiskorral hakkas pesumasin vett välja ajama ning ujutas üle alumise korruse korteri. Avaldaja vastutuse kindlustanud kindlustusandja korvas naabrile kahju. Avaldajal tuli tasuda omavastutus summas 190 eurot. Avaldaja soovis seda summat müüjalt tagasi saada. Komisjon rahuldas avalduse, kuna garantiiremondist tulenevad suhted on kaetud garantiiga, garantiiremondi kohta ei sõlmita eraldi töövõtulepingut. Kui garantiiremont on puudulik, tähendab see garantiilepingust tuleneva puuduse kõrvaldamise kohustuse rikkumist. Garantiiremondi teostaja tegi garantiiremonti kaupleja ülesandel, mistõttu lepinguliselt saab garantiist tulenevaid nõudeid esitada kaupleja vastu.

Otsuse nr 19-1/21-02587-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 12. juuli 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbija tellis kaupleja e-poest külmkapi. E-poes oli külmkapp valede piltidega (piltidel kallim külmkapp). Tarbija nõudis külmkappi, mis oli talle esitatud piltidel. Pooled jõudsid kompromissile.

Otsuse nr 19-1/20-000843-017 (otsuse avaldamise kuupäev: 24. märts 2020)

Otsus: Tarbija kahjuks
Tarbijale anti televiisor üle pakendis, mis oli terve ja mille üle vaidlus puudub. Kaupleja
täitis VÕS § 218 lg-st 2 tulenevat tõendamiskohustust ning tõendas, et televiisoril puuduvad tootmisdefektid. Kaupleja vastuväidetel Tarbija poolt väidetud puudus sai tekkida transportimisel või selle paigaldamisel. Eelnimetatud väite tõendamiseks on Kaupleja esitanud AS SPELETA arvamuse, mille kohaselt teleri paneel on füüsilise vigastusega, mille tõttu ei ole seda võimalik parandada garantii korras.
Käesolevas asjas puuduvad usaldusväärsed tõendid asjaolu kohta, mis lükkaksid ümber Kaupleja poolt esitatud dokumentaalset tõendit. Kui Tarbija ei nõustu Kaupleja tõendiga tuleb tal see ümber lükata omapoolse usaldusväärse tõendiga.

Otsuse nr 19-007971-055 (otsuse avaldamise kuupäev: 13. veebr 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: sülearvuti, eelinstalleeritud tarkvara, lepingutingimustele mittevastavus, parandamine pärast lepingust taganemist, lepingust taganemise nõue
Sisu: tarbija ostetud sülearvutil ilmnes korduvalt puudus seoses tarkvara uuendustega, kaupleja keeldus puuduse tasuta kõrvaldamisest. Tarbija nõudis tasuta parandamist ning kui kaupleja siiski parandamisest keeldus soovis tarbija lepingust taganeda ning hakkas otsima võimalusi puuduse tekkepõhjuste tõendamiseks. Kaupleja parandas menetluse käigus arvuti, mistõttu ei olnud tarbijal enam võimalust tõendada puuduse tekkepõhjuseid. Komisjoni hinnangul on tarbijal õigus lepingust taganeda.VÕS § 231 lg 4 p 1 kohaselt tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et müügigarantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asendamist. Seega järeldub viidatud normidest, et VÕS § 218 lg-s 2 sätestatud tõendamiskoormis on ümberpööratud ning garantiitähtaja jooksul on müüja kohustatud tasuta parandama kauba puudused või tasuta mittekvaliteetse kauba ümber vahetama, kui ta ei tõenda, et asja puuduse on põhjustanud ostjast tulenev asjaolu. Kaupleja seda tõendanud pole.
VÕS § 230 lg 1, § 223, § 222 lg 1 ja lg 4

Otsuse nr 19-008562-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 19. dets 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: pesukuivati, asja asendamine või ostusumma tagastamine
Kuivati transporditi tarbijale mulli- ja pakkekiles kaupleja poolt ja kui tarbija hiljem pakendi ümbert ära võttis, siis oli kuvati korpusel välispinn alaosas mõlk. Tarbija teavitas kauplejat, mille peale kaupleja vastas, et nemad süüdi ei ole ja pakkus tarbijale allahindlust, millega tarbija ei nõustunud. Tarbija sõnul oli kile ja pakend terve. Tarbija juures käisid ka transpordiettevõtte töötajad, kes järeldasid, et vigastus ei ole tekkinud korteri piirides. Lisaks ei selgitatud tarbija sõnul talle, et tegemist on müügisaalist pakendatud eksemplariga, kuigi kaupleja väitis vastupidist. Kaupleja kinnitas endiselt, et müügisaalis kuivatil vigastused puudusid ja need tekkisid nähtavasti asja vannituppa tõstmisel. Komisjon otsustas tarbija nõude rahuldada. Kaupleja väiteid on oletuslikud ja tõendamata ning komisjonile ei esitatud ühtegi tõendit. Puudub ka tõend selle kohta, et tarbijat teavitati sellest, et tegemist on müügisaalist müüdava eksemplariga. Kaupleja peab tagastama tarbijale ostusumma ja tarbija tagastama kuivati.
VÕS § 217 lg 1, § 218 lg 2, § 222 lg 1, § 116, § 223 lg 1, § 189 lg 1

Otsuse nr (otsuse avaldamise kuupäev: 22. apr 2016)

Otsus: Tarbija kasuks
40
Töötajad
2 446 146 €
Käive 2024Q1

Kontaktandmed

Telefon
+372 6508780
E-post
info@expert.ee
Juriidiline aadress
Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Mustamäe tee 16, 10617 71

Esindusõigus

Nimi
🇱🇻 Nasdaq CSD SE
6005

Osade registripidaja

al. 03.09.2020
Ardo Kraav
5
11.06.1970 (53)

Juhatuse liige

al. 03.09.2020

Kandevälised isikud

Nimi
Alar-Ants Smirnov
2
18.03.1961 (63)

Audiitorettevõtja

al. 18.05.2021
Audita Osaühing
0

Audiitorettevõtja

al. 17.05.2022

Tegelikud kasusaajad

Nimi
Ardo Kraav
5
11.06.1970 (53)

otsene osalus

al. 17.10.2018
Täpsem otsing EMTAK tegevusalade kataloog Käibemaksukalkulaator Käive 2024Q1 Uued ettevõtted Privacy policy