EILE

OÜ ESPOVELLA (10554171)

Registrisse kantud

Üldinfo

Firma nimi
OÜ ESPOVELLA
Registrikood
10554171
Õiguslik vorm
Osaühing
Staatus
Registrisse kantud
Endine nimi
OÜ ESPOVELLA
Registreeritud
27.04.1999 (24 aastat tagasi)
KMKR number
EE100700213
Põhikapital
2556.00 EUR
OÜ ESPOVELLA on registreeritud 27.04.1999 (24 aastat 11 kuud tagasi) aadressil Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Mulla tn 1. OÜ ESPOVELLA on tegutsev ettevõte. Firma õiguslik vorm on osaühing. Registrikood on 10554171, käibemaksukohustuslasena registreerimise number (KMKR) on EE100700213. Põhikapitali suurus on 2556.00 EUR. Ainus juhatuse liige on Renatas Vaišvilas.

Ettevõtte põhitegevusalad on Mööbli ja valgustite jaemüük spetsialiseeritud kauplustes, Enda või renditud kinnisvara üürileandmine ja käitus.

Maksud

Kvartal Riiklikud maksud Tööjõu maksud Maksustatud käive Töötajate arv
2024.1
163 830
48 188
1 587 203
17
2023.4
203 003
44 353
1 813 423
17
2023.3
176 133
45 773
1 469 279
17
2023.2
138 361
41 174
1 347 157
18
2023.1
160 997
43 410
1 357 349
19
2022.4
195 234
45 319
1 781 309
19
2022.3
198 035
46 231
1 503 888
20
2022.2
183 682
45 372
1 489 587
19
2022.1
185 316
49 699
1 522 607
19
2021.4
225 625
51 456
1 984 167
19
2021.3
149 579
38 061
1 061 538
18
2021.2
68 011
15 504
709 809
19
2021.1
123 848
39 730
1 022 277
19
2020.4
139 762
32 858
1 186 984
19
2020.3
111 302
20 121
930 932
19
2020.2
85 263
14 595
711 561
15
2020.1
87 451
19 804
929 786
17
2019.4
43 006
5 933
805 533
20
2019.3
22 633
3 983
309 906
4
2019.2
21 718
3 337
266 022
4
2019.1
32 859
10 064
197 867
4
2018.4
41 393
7 090
394 833
8
2018.3
57 613
14 375
517 364
8
2018.2
50 669
11 976
510 297
12
2018.1
66 239
12 861
725 672
16
2017.4
67 481
12 865
573 761
17
2017.3
58 266
13 629
636 635
16
2017.2
56 017
14 461
627 176
16
2017.1
50 424
14 582
768 495
19
()

Tarbijavaidluste komisjoni otsused

Otsuse nr 19-1/22-07227-009 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. aug 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijal on õigus lepingust taganeda ja ta ei pea nõustuma toote asendamisega, kui asendamine ületab mõistliku aja.

Otsuse nr 19-1/22-03205-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. apr 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
VÕS § 217 lg 1 alusel ostjale üleantav asi peab vastama lepingutingimustele, eelkõige koguse, kvaliteedi, liigi, kirjelduse ja pakendi osas. Lepingutingimustele peavad vastama ka asja juurde kuuluvad dokumendid.

VÕS § 217 lg 2sekunda alusel tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et ühe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

VÕS § 220 lg 1 alusel ostja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama. Tarbijalemüügi puhul peab tarbija teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada. Esitatud asjaolude ja viidatud normide kohaselt ei vasta tarbijale üleantud asi lepingutingimusetele.

Kaupleja ei andnud üle nõuetele vastavat asja ja lubas puuduse kõrvaldada 60 päeva jooksul, mis iseenesest võib olla lubamatult pikk tähtaeg ja põhjustada põhjendamatuid ebamugavusi. Kaupleja ei olnud enda kohustusi täitnud 21.03.2022, kuigi teda teavitati puudusest 28.11.2021.

VÕS § 223 lg 1 kohaselt on ostjal õigus müügilepingust taganeda, kui:
1) müüja ei ole asja parandamist või asendamist lõpule viinud, või kui see on asjakohane, ei ole teinud seda vastavalt VÕS § 222 lõike 3 esimesele ja neljandale lausele ning lõike 4 teisele lausele;
2) müüja on keeldunud asja lepingutingimustega vastavusse viimisest vastavalt VÕS § 222 lõikele 2(1);
3) mis tahes lepingutingimustele mittevastavus ilmneb hoolimata müüja püüdlusest asi lepingutingimustega vastavusse viia;
4) lepingutingimustele mittevastavus on nii tõsine, et õigustab kohest müügilepingust taganemist, või
5) müüja on teatanud või asjaoludest nähtub selgelt, et ta ei vii asja lepingutingimustega vastavusse mõistliku aja jooksul või tarbijalemüügi korral tarbijale olulist ebamugavust põhjustamata.

Tulenevalt VÕS § 222 lg 4 pidi müüja kandma asja parandamisega või asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud. Müüja ei viinud asja mõistliku aja jooksul lepingutingimustele vastavusse ja ei toimetanud tarbijale puuduolevaid detaile. Nii viivituse kui tarbijale detailide mittetoimetamisega põhjustas kaupleja tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi.

Tarbija õiguste rikkumine on põhjuslikus seoses kaupleja tegevusega, kaupleja oleks pidanud üle andma nõuetele vastava asja.

Kaupleja lepingurikkumist õigustavaid või vastutust välistavaid asjaolusid ei esine.

Kaupleja on lepingut oluliselt rikkunud. Tarbija lepingust taganemine on kehtiv ja tarbijal on õigus nõuda lepingu alusel tasutu tagastamist. Kauplejal tekib raha tagastamisest alates õigus omal kulul viia tarbija juurest ära tarbijale üleantu.

Otsuse nr 19-1/21-13757-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 13. dets 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
18.08.2021 ostis tarbija kauplejalt OÜ Espovella valge söögilaua Wenus II S, stalas 80x140/180 x Balta (bialy) hinnaga 204 eurot. Söögilauad oli värvikahjustusega ja vaatamata lubadusele ei suutnud kaupleja lauplaati mõistliku aja jooksul asendada. Tarbijal on õigus lepingust taganeda ja saada kauplejalt tagasi 204 eurot.
Tarbija peab kauplejale tagastama söögilaua, söögilaua äraviimiseks määrab komisjon kauplejale mõistliku tähtaja – mitte rohkem kui 10 päeva. Äraveo kulu jätab komisjon kaupleja kanda.

Otsuse nr 19-1/21-06789-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 24. sept 2021)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijale toodi diivani sektsioon vales värvis. Tegemist on rikkumisega.

Otsuse nr 19-1/20-14815-021 (otsuse avaldamise kuupäev: 22. dets 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Detailidena müüdava mööbli pakendi avamine ei saa iseenesest olla asjaoluks, mida käsitada ülevaatamisõiguse piiride ületamisena. Komisjoni arvates peaks kauba ülevaatamine üldjuhul siiski piirduma detailide olemasolu ja nähtava kvaliteedi kontrollimisega. Mööbli kokkupanemisest tuleks enne taganemisõiguse realiseerimise soovis selgusele jõudmist hoiduda.

Otsuse nr 19-1/20-14517-010 (otsuse avaldamise kuupäev: 22. dets 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbija nõuab kauplejalt asja parandamist, so komplektist puuduvate klaasuste üleandmist. Kaupleja ei ole tõendanud täitmise võimatust ega ka mitte sellega ebamõistlike kulutuste põhjustamist. Seega on lepingu täitmise nõue põhjendatud ja tuleb rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-13550-025 (otsuse avaldamise kuupäev: 16. dets 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbija ostis kauplejalt madratsi, milline oli määrdunud, tarbija soovis madratsi asendamist. Kaupleja vastuväite kohaselt ostist tarbija müügisaalis olnud näidise, kuid müügilepingu ega muude tõenditega ei ole sellise näidise müümine tarbijale tõendatud. Aasja asendamise nõue on põhjendatud.

Otsuse nr 19-1/20-08502-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 19. aug 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Kauba tellimisel tasus tarbija ettemaksu, kuid kaupleja kaupa lepingu sõlmimisel kokkulepitud ega talle täiendavalt antud tähtajal tarbijale üle ei andnud. Sellega rikkus kauplejaoma lepingulisi kohustusi oluliselt ning tarbija on kehtivalt lepingust taganenud. VÕS § 189 lg 1 alusel peab kaupleja tagastama tarbijale 148 eurot.
17
Töötajad
1 587 203 €
Käive 2024Q1

Kontaktandmed

Telefon
+372 53054625
E-post
comisaras11@gmail.com
Juriidiline aadress
Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Mulla tn 1, 10611 3

Esindusõigus

Nimi
Punamoon Pluss OÜ
16

Kontaktisik

al. 04.04.2018
Renatas Vaišvilas
1
08.04.1981 (43)

Juhatuse liige

al. 19.10.2015

Kandevälised isikud

Nimi
Irina Somova
2
26.05.1954 (69)

Audiitorettevõtja

al. 06.07.2022

Tegelikud kasusaajad

Nimi
Ruta Dirkstiene
0

otsene osalus

al. 09.10.2018
Täpsem otsing EMTAK tegevusalade kataloog Käibemaksukalkulaator Käive 2024Q1 Uued ettevõtted Privacy policy