EILE

ON24 Aktsiaselts (10998873)

Registrisse kantud

Üldinfo

Firma nimi
ON24 Aktsiaselts
Registrikood
10998873
Õiguslik vorm
Aktsiaselts
Staatus
Registrisse kantud
Endine nimi
ON24 Aktsiaselts
Registreeritud
27.01.2004 (20 aastat tagasi)
KMKR number
EE100883460
Põhikapital
52996.00 EUR
ON24 Aktsiaselts on registreeritud 27.01.2004 (20 aastat 3 kuud tagasi) aadressil Viljandi maakond, Viljandi vald, Peetrimõisa küla, Tallinna tn 86. ON24 Aktsiaselts on tegutsev ettevõte. Firma õiguslik vorm on aktsiaselts. Registrikood on 10998873, käibemaksukohustuslasena registreerimise number (KMKR) on EE100883460. Põhikapitali suurus on 52996.00 EUR. Ainus juhatuse liige on Astrid Bachmann.

Ettevõtte põhitegevusalad on Mööbli, vaipade ja valgustite hulgimüük, Jaemüük posti või Interneti teel.

Maksud

Kvartal Riiklikud maksud Tööjõu maksud Maksustatud käive Töötajate arv
2024.1
142 735
100 348
2 667 683
30
2023.4
216 175
111 827
3 575 242
29
2023.3
200 504
118 807
3 354 178
29
2023.2
194 953
119 152
3 773 022
32
2023.1
189 909
149 623
3 478 278
34
2022.4
228 589
127 516
3 903 975
38
2022.3
202 586
133 473
3 715 810
38
2022.2
239 703
142 743
4 434 137
39
2022.1
167 868
135 839
3 689 809
41
2021.4
254 845
131 500
4 952 032
44
2021.3
236 289
141 493
3 675 217
41
2021.2
236 337
151 973
5 276 162
41
2021.1
160 909
128 578
3 898 927
42
2020.4
147 343
115 877
4 087 946
42
2020.3
273 618
148 653
3 998 738
38
2020.2
189 340
144 430
4 916 265
39
2020.1
117 416
112 784
3 815 385
38
2019.4
155 480
159 754
3 758 014
39
2019.3
144 038
125 355
3 472 640
40
2019.2
201 798
108 796
3 748 876
41
2019.1
100 919
108 459
3 088 930
39
2018.4
103 975
99 437
3 676 741
39
2018.3
251 288
97 112
3 189 737
39
2018.2
100 702
107 060
3 133 054
38
2018.1
94 165
96 656
3 076 413
38
2017.4
91 836
98 243
3 360 166
37
2017.3
159 526
93 576
3 340 393
40
2017.2
88 423
95 806
3 061 840
36
2017.1
201 248
80 231
2 821 580
35
()

Tarbijavaidluste komisjoni otsused

Otsuse nr 20-1/23-05839-001 (otsuse avaldamise kuupäev: 20. okt 2023)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbija soetas e-poest diivani, 8 kuulise kasutamise järgselt esitas tarbija pretensiooni, kuna toote vedrud olid istumisel tunda.  Kaupleja lubas vahetada istmeosad, kuid ei saanud tehasest detaile. Kaupleja oli valmis toote parandama, kuid seda ei ole võimalik teostada tarbija kodus. Tarbija nõustus parandusega vaid siis, kui paranduse ajaks antakse asendustoode, mida kaupleja ei pakkunud. Tarbija kaebus rahuldati, kuna komisjon leidis, et lepingust tulenevate kohustuste täitmine on kaupleja poolt mõistliku aja jooksul võimatu ning tarbijale põhjustaks paranduse ootamine olulist ebamugavust (VÕS § 223 lg 1 p 5). Arvestades toote kasutamise aega kuulub tagastamisele 75% toote maksumusest. 

Otsuse nr 19-1/22-09647-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 7. dets 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbija ostis ripp-korvtooli, kasutas seda ühe hooaja ja hoiustas talveks kuuris. Kevadel selgus, et tootel on rooste märgid ja punutised lagunevad. Kaupleja leidis, et toodet on valesti hoiustatud. Tarbijale antud teabe kohaselt oli tegemist ilmastikukindla tootega. Komisjon rahuldas Tarbija avalduse VÕS § 54 lg 1 p 4, § 217 lg 2 p 6 ja, § 223 lg 1 alusel osaliselt arvestades, et Tarbija sai toodet kasutada ühe hooaja vältel probleemideta.

Otsuse nr 19-1/22-00875-009 (otsuse avaldamise kuupäev: 15. märts 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbija tellis 2 komplekti toole, aga talle tarniti ainult 1. Tarbijal õigus nõuda kohustuse täitmist.

Otsuse nr 19-1/21-03917-017 (otsuse avaldamise kuupäev: 15. juuli 2021)

Otsus: Tarbija kahjuks
Tarbija ostis kauplejalt 04.02.2019 aiamööbli komplekti. 11.11.2020 esitas tarbija kauplejale pretensiooni, et diivani esiäär on läbi vajunud. Ekspertiis tuvastas, et sarnase diivani karkassi esiraami vigastus (läbipaine) toimus tõenäoliselt lubatud staatilise koormuse ületamise tulemusel või olulise dünaamilise koormuse rakendamisel. Tarbija ei esitanud komisjonile tõendeid, ei kahjustus oli olemas juba müügilepingu sõlmimise ajal, mistõttu jättis komisjon avalduse rahuldamata.

Otsuse nr 19-1/20-12471-021 (otsuse avaldamise kuupäev: 10. veebr 2021)

Otsus: Tarbija kahjuks

Otsuse nr 19-1/20-09349-033 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. okt 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijal on õigus lepingust taganeda ja saada hüvitist kauba maksumuse ja tellitud ekspertiisi kulude ulatuses, kui ekspertiisi järelduste tulemuena on tuvastastatud, et tegemist on praaktootega, mille parandamine ei ole võimalik.

Otsuse nr 19-1/20-01971-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 30. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Tarbijal on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingus taganeda 14 päeva jooksul. Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Kauplejal on õigus vähendada tagastatavat summat vaid põhjendatud ulatuses toote esialgse seisukoht taastamiseks. Uue katte panemist tagastatud madratsile ei saa pidada põhjendatuks, kui kate ei ole määrdunud või kahjustada saanud.

Otsuse nr 19-1/20-03324-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 7. mai 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
x

Otsuse nr 19-1/19-007911-030 (otsuse avaldamise kuupäev: 4. mai 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Komisjon rahuldas tarbija alternatiivse nõude ostuhinna alandamiseks (VÕS § 101 lg 1 p 5), sest kaupleja oli lepingutingimusi rikkunud. Komisjon tuvastas, et plastrotangist aiamööbli istmete plastikrihmad olid põhjaosas keharaskuse tulemusel veninud ja servast osaliselt katkenud. Kaupleja väited, et tarbija võis istmete kasutamisel ülemäärast jõudu rakendada (näiteks lubades lapsel hüpata), ei leidnud kinnitust, sest sellekohaseid märke mööblil ei esinenud. Tarbija esmast nõuet ostuhinna tagastamiseks (lepingust taganemine VÕS § 101 lg 1 p 4) ei olnud võimalik rahuldada, sest avalduses märgitud puudustele olid lisandunud täiendavad mehaanilised defektid: asja seisundit oli oluliselt halvendatud. Lepingust taganemisega kaasnev tagasitäitmine oleks seetõttu raskendatud.

Otsuse nr 19-006971-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 7. veebr 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: tapeedi paigaldamine, puudulik juhend
Sisu: Tarbija tellis kauplejalt fototapeedi, toimis nii nagu õpetus ütles, lõikas paanid lahti selleks näidatud kohast, pani paanid vastavalt numbritele järjekorras üksteise peale, keeras kõik paanid korraga teistpidi nii, et pilt jäi ülespoole ja esimese paan kõige peale ja liimis paanid järjekorras seina liikudes vasakult paremale. Mitte ükski paan järgmisega ei kattunud ja tulemus ei vastanud lubatule. Kaupleja teavitas e-kirja teel tarbijat, et paanid on pandud peegelpildis valesti kokku, pandud tapeet jookseb rullist paigaldusega paremalt vasakule ning paanid ülevalt alla ja teine vastupidi alt üles, kõik on nummerdatud ja juures info, et enne seina panekut tuleb tapeet põrandal kokku panna, et mustri kokkusobimises veenduda. Kaupleja sõnul oli fliistapeeti võimalik seinast uuesti maha võtta, õigesti kokku panna ning seejärel uuesti seina panna. Kaupleja väitis tarbijale, et ta on tapeedi nö omavoliliselt lühemaks lõiganud. Komisjon, tutvunud tapeedi paigaldamisjuhendiga leidis, et juhend selliseid juhiseid ei sisalda. Juhendis on näha, et tapeeti tuleb paigaldada seinale vasakult paremale ning ülevalt alla. Seega on tapeedi paigaldamisjuhendis sisalduv teave puudulik ning tegemist on lepingutingimustega mittevastavusega VÕS § 217 lg 5 mõistes. Samas märgib komisjon, et piisava hoolsuse korral oleks tarbija pidanud paanid põrandal kokku panema ning veenduma, et erinevate paanide muster jookseb omavahel kokku, alles siis alustama kleepimisega ning alles pärast tapeedi seina kleepimist lõikama üleliigsed tapeedijäägid nagu juhendis ette nähtud.

Otsuse nr 19-006425-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 4. okt 2019)

Otsus: Tarbija kahjuks
Märksõnad: e-kaubandus, müügileping, mööbel, puudusega kaup, asendamine, asja tagastamisega seotud toimingud
Sisu: Tarbija tellis e-kauplusest voodi, mille kätesaamisel monteeris Tarbija voodi kokku, misjärel selgus, et voodi ei olnud õige mõõduga. Kaupleja nõustus kauba tasuta asendamisega ja kauba tarbija juurest äraviimisega ja pakkimisega. Tarbija soovis ka, et kaupleja monteeriks kokkupandud voodi lahti ja paneks uue voodi kokku, kuid sellega kaupleja ei nõustunud. Komisjoni hinnangul ei ole Kauplejal kohustus puudusega kaup lahti võtta ja uus tarbijale kokku panna, kuid tarbija võib nõuda kauplejalt monteerimiseks tehtud kulutuste hüvitamist. Mõlemad lepingupooled peavad tegema mõistlikke pingutusi selleks, et saavutada lepingu eesmärk võimalikult väheste ebamugavuste ja kulutustega.
VÕS § 222, § 7, § 6

Otsuse nr 18-011725-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. märts 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: müügileping, e-kaubandus, mööbel, hinna alandamine, lepingutingimustele mittevastav kaup
Tarbija tellis e-kauplusest www.on24.ee riiuli. Tooteinfo kohaselt oli riiul täispuidust, mistõttu tarbija ostuotsuse tegi, kuna soovis riiulit lühemaks teha. Riiuli lühemaks tegemisel selgus, et toode täispuidust ei ole ning tarbija soovis kauba hinda alandada. Kaupleja tunnistas viga, parandas info kodulehel, kuid oli hinda nõus alandama vaid 6 euro võrra. Komisjoni hinnangul on kaupleja lepingut rikkunud, tarbijal on õigus kauba hinda alandada, kuid tarbija nõutud summa ei ole tõendatud ning hinna alandamise nõue rahuldatakse osaliselt.
VÕS § 208 lg 4, § 112 lg 1, lg 2, lg 3, TSÜS § 65

Otsuse nr 18-002497-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 31. aug 2018)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lepingust taganemine, sidevahendi abil sõlmitud leping, eritellimus
Tarbija ostis kauplejalt sidevahendi vahendusel kiiktooli. Tarbija hinnangul ilmnesid tootel puudused, tooli kandevõime oli nõrk ning tool kõikus. Tarbija avaldas soovi lepingust taganemiseks ning kasutamata ja originaalpakendis toote tagastamiseks. Kaupleja hinnangul ei kuulunud tarbija nõue rahuldamisele. Kaupleja leidis, et tegemist on eritellimusega, kuna tellijal on võimalik valida puidu ja kanga värvi. Kaupleja on kodulehel hoiatanud, et seda toodet tagastada ei saa.
VÕS § 52 lg-d 1 ja 2; VÕS § 56 lg 1

Otsuse nr 18-004546-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 29. aug 2018)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: Madrats, e-kaubandus, müügileping, lepingutingimustele mittevastavus, asendamine, lepingust taganemine
Sisu: Tarbija ostis madratsi e-kauplusest www.on24.ee. 5 kuud pärast kauba kättesaamist ilmnes kaubal puudus, mille kõrvaldamisega Kaupleja ei nõustunud, kuna hooldusjuhendit ei ole järgitud, madratsil on olnud pidev mehaaniline kontakt (tõenäoliselt istumine) ning kontakt vedelikega. Komisjoni hinnangul ei ole Kaupleja usaldusväärselt tõendanud, et fliseliinist kattematerjali kulumine ning roosteplekkide olemasolu oli tingitud nimelt tarbijapoolsest lepingurikkumisest. Siinjuures on oluline, et madrats oli kasutuses kõigest viis kuud.
Komisjon leidis, et Kaupleja ettepanek toote parandamiseks Tarbija kulul ei ole mõistlik ning kauplejal tuleb madrats asendada. Asendamise võiumatuse korral tuleb Tarbijale tagastada kauba maksumus.
VÕS § 217 lg 1, § 218 lg 2, § 210 lg 1, § 222 lg 1

Otsuse nr 18-001440-018 (otsuse avaldamise kuupäev: 4. mai 2018)

Otsus: Tarbija kahjuks
Märksõnad: Müügileping, e-kaubandus, diivan, lepingutingimustele mittevastavus, lepingust taganemine
Tarbija tellis e-kauplusest on24.ee diivani, mille kasutamisel selgus, et istudes vajub diivani istumisosa kaldu, padjad liiguvad paigast ja puudub zig-zag vedrustus, mis kauba kirjelduses oli olemas. Tarbija pöördus pretensiooniga kauplejal poole 39 päeva pärast toote kättesaamist ning kaupleja keeldus pretensiooni lahendamisest, kuna 14-päevane taganemistähtaeg oli möödunud. Komisjoni hinnangul ei ole tarbijal õigust müügilepingust taganemiseks, kuna tootmisdefekte ei ole diivanil tuvastatud ning 14-päevane tootega tutvumise ning lepingust taganemise tähtaeg on möödunud.

Otsuse nr 17-008762-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 19. dets 2017)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: lepingust taganemine, ekspertiis
Lepingust taganemine on õiguskaitsevahendina kohaldatav vaid juhul, kui müüja on lepingulist kohustust oluliselt rikkunud.
VÕS § 116 lg 1, VÕS § 222 lg 1

Otsuse nr (otsuse avaldamise kuupäev: 11. sept 2017)

Otsus: Tarbija kasuks

Otsuse nr 19-1/24-01837-001 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. apr 2024)

Otsus: Tarbija kahjuks
Antud juhul on tegemist aga pigem väiksema defektiga, mida saab kiirelt parandada. Samuti on kaupleja igati pakkunud mõistliku aja jooksul asja parandamist (7 päeva pärast) ning täiendavalt ka kompensatsiooni. Seega käesoleval juhul ei esine eeldusi lepingust koheselt taganemiseks.

Täiendavalt on analoogne olukord toodud ka Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määruses Euroopa ühise müügiõiguse kohta (CESL). Nimelt CESL art 111 sätestab selgelt, et tarbijast ostja on see, kelle ees seisab valik, kas lasta asi parandada või asendada, küll aga tuleb valikuõiguse tegemisel järgida CESL art-s 110 (3) nimetatud tingimusi. Samas tähendab tarbija jaoks müüja poolt mittevastavuse parandamine kauba parandamise või asendamise teel seda, et CESL art 111 (2) kohaselt on tarbijal õigus kasutada muid õiguskaitsevahendeid ainult juhul, kui müüja ei ole kaupa parandanud või asendanud mõistliku aja jooksul, mis ei ületa 30 päeva. Seega n-ö mõistlik aeg on 30 päeva, mida kaupleja ei rikkunud. Kaupleja pakkus parandamist 7 päeva jooksul.

CISG-s sätestatud taganemisõiguse põhilised reeglid tulenevad CISG art-st 49. Sarnaselt VÕS-le võimaldab ka CISG lepingust taganeda ainult juhul, kui müüja poolne lepingu rikkumine on oluline. Juhul, kui asi või kaup on juba ostjani toimetatud, siis peaks just lepingust taganemine tähendama ostja jaoks ultima ratio’t, mis aitab siis, kui teised õiguskaitsevahendid (lepingu täitmisnõue, kahju hüvitamine ja hinna alandamine) ei andnud tulemust.
30
Töötajad
2 667 683 €
Käive 2024Q1

Kontaktandmed

Telefon
+372 4354370
E-post
info@on24.ee
Koduleht
www.on24.fi
Juriidiline aadress
Viljandi maakond, Viljandi vald, Peetrimõisa küla, Tallinna tn 86, 71073 21

Esindusõigus

Nimi
🇱🇻 Nasdaq CSD SE
6006

Aktsiaraamatu pidaja

al. 28.09.2017
Astrid Bachmann
3
12.06.1970 (53)

Juhatuse liige

al. 02.01.2006

Kandevälised isikud

Nimi
Furniture Window oü
0

Asutaja

al. 27.01.2004
Lihtkonto: OSAÜHING Bagira
0

Asutaja

al. 27.01.2004
Andres Ojamaa
1
02.12.1982 (41)

Nõukogu liige

al. 28.05.2018
Arno Kütt
3
29.05.1970 (53)

Nõukogu liige

al. 28.05.2018
Peep Kuld
2
28.01.1972 (52)

Nõukogu liige

al. 28.05.2018
Osaühing Audiitoribüroo Revisor
0

Audiitorettevõtja

al. 02.03.2022
Lihtkonto: KONNA OÜ
0

Aktsionär

al. 16.08.2023
Lihtkonto: OSAÜHING Bagira
0

Aktsionär

al. 16.08.2023

Tegelikud kasusaajad

Nimi
Andres Ojamaa
1
02.12.1982 (41)

kõrgema juhtorgani liige. s.o juhatuse liige või nõukogu liige

al. 10.10.2018
Arno Kütt
3
29.05.1970 (53)

otsene osalus

al. 10.10.2018
Astrid Bachmann
3
12.06.1970 (53)

kõrgema juhtorgani liige. s.o juhatuse liige või nõukogu liige

al. 10.10.2018
Peep Kuld
2
28.01.1972 (52)

otsene osalus

al. 10.10.2018
Täpsem otsing EMTAK tegevusalade kataloog Käibemaksukalkulaator Käive 2024Q1 Uued ettevõtted Privacy policy