EILE

Kidy Tour OÜ (11324349)

Üldinfo

Firma nimi
Kidy Tour OÜ
Registrikood
11324349
Õiguslik vorm
Osaühing
Staatus
Likvideerimisel
Registreeritud
20.11.2006 (17 aastat tagasi)
KMKR number
EE101141499
Põhikapital
17600.00 EUR
Kidy Tour OÜ on registrisse kantud 20.11.2006 (17 aastat 5 kuud tagasi) aadressil Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Parda tn 10. Firma õiguslik vorm on osaühing. Registrikood on 11324349, käibemaksukohustuslasena registreerimise number (KMKR) on EE101141499. Põhikapitali suurus on 17600.00 EUR.

Ettevõtte põhitegevusala on Reisikorraldajate tegevus.

Maksud

Kvartal Riiklikud maksud Tööjõu maksud Maksustatud käive Töötajate arv
2024.1
0
0
0
0
2023.4
0
0
0
0
2023.3
11
0
100
0
2023.2
1 053
1 053
0
0
2023.1
2 975
2 975
300
0
2022.4
3 033
3 021
1 036
0
2022.3
17 193
17 361
1 033
0
2022.2
25 776
26 652
3 708
1
2022.1
14 845
15 797
31 352
6
2021.4
11 683
12 514
24 838
8
2021.3
14 868
15 785
18 165
8
2021.2
12 992
13 815
10 036
8
2021.1
12 657
13 422
12 244
7
2020.4
12 500
13 105
4 732
7
2020.3
14 861
15 674
5 690
7
2020.2
6 962
7 762
3 523
11
2020.1
18 638
19 945
51 937
11
2019.4
18 125
19 485
131 737
13
2019.3
19 588
21 016
11 001
14
2019.2
17 457
18 725
236 983
14
2019.1
20 626
20 751
22 741
12
2018.4
19 530
20 405
52 659
13
2018.3
24 400
25 354
33 778
13
2018.2
20 125
21 618
89 710
15
2018.1
23 265
20 634
7 090
15
2017.4
21 875
23 412
452 063
12
2017.3
25 607
27 423
219 771
14
2017.2
22 280
23 311
222 141
14
2017.1
29 013
30 842
166 605
13
()

Tarbijavaidluste komisjoni otsused

Otsuse nr 19-1/22-07731-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. okt 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Kaupleja taganes tarbijaga sõlmitud pakettreisilepingust enne reisi toimumist. Tarbija sõlmis teise reisikorraldajaga lepingu reisiks samasse sihtkohta samadel tingimustel ning soovis kahe reisi hinnavahe hüvitamist. Komisjon rahuldas tarbija hüvitisnõude, tuginedes VÕS § 135 lõikes 1 sätestatule.

Otsuse nr 19-1/22-07725-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 5. okt 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Kaupleja taganes tarbijaga sõlmitud pakettreisilepingust enne reisi toimumist. Tarbija sõlmis teise reisikorraldajaga lepingu reisiks samasse sihtkohta samadel tingimustel ning soovis kahe reisi hinnavahe hüvitamist. Komisjon rahuldas tarbija hüvitisnõude, tuginedes VÕS § 135 lõikes 1 sätestatule.

Otsuse nr 19-1/20-09282-019 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. sept 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Tekib õiguslik küsimus, kas reisijate nõuete täitmist on võimalik pikendada nagu soovib Kaupleja ning kas alternatiivseid pakkumisi on Tarbija kohustatud vastu võtma.
Euroopa Parlamendi ja Nõukogu 25. novembri 2015 direktiivi (EL) 2015/2302, mis käsitleb pakettreise ja seotud reisikorraldusteenuseid ning millega muudetakse määrust (EÜ) nr 2006/2004 ja Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi 2011/83/EL ning tunnistatakse kehtetuks nõukogu direktiiv 90/314/EMÜ, artikkel 12 lõike 1 kohaselt liikmesriigis tagavad, et reisija võib pakettreisilepingu igal hetkel enne pakettreisi algust lõpetada. Seejuures määruse artikkel 12 lõike 4 kohaselt peab korraldaja maksma vastavalt lõikele 1 tagasi kõik reisija poolt või nimel pakettreisi eest tehtud maksed, millest on maha arvatud asjaomane lõpetamistasu. Kõnealused tagasimaksed makstakse reisijale põhjendamatult viivitamata ja igal juhul hiljemalt 14 päeva jooksul pakettreisilepingu lõpetamisest arvates.

Otsuse nr 19-1/20-09898-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. sept 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Komisjon leiab, et Kaupleja püüd pakkuda reisijatele reisitasu tagastamise asemel alternatiivseid võimalusi, on mõistetav, arvestades turismisektoris tekkinud majanduslikke raskusi, kuid reisijate keeldumise korral tuleb järgida seadust ja tuleb tagastada reisitasud. Samas on igati tervitatav lepingupoolte omavaheline suhtlemine ning alternatiivsete võimaluste kaalumine, seda ka reisitasu tagastamise tähtaja pikendamiseks. Kompromisslahenduse leidmine eeldab pooltevahelist läbirääkimist, kus tuleb arvestada mõlema poole tahet. Kui reisijad jäävad selle juurde, et soovivad reisitasu tagasi, siis tuleb Kauplejal seda aktsepteerida

Otsuse nr 19-1/20-08523-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. sept 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
VÕS § 874 lg 7 kohaselt, kui reisikorraldaja peab käesoleva paragrahvi alusel tegema reisijale tagasimakse, teeb ta seda viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul pakettreisilepingu lõpetamisest arvates.

Otsuse nr 19-1/20-09998-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. sept 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Parlamendi ja Nõukogu 25. novembri 2015 direktiivi (EL) 2015/2302, mis käsitleb pakettreise ja seotud reisikorraldusteenuseid ning millega muudetakse määrust (EÜ) nr 2006/2004 ja Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi 2011/83/EL ning tunnistatakse kehtetuks nõukogu direktiiv 90/314/EMÜ, artikkel 12 lõike 1 kohaselt liikmesriigis tagavad, et reisija võib pakettreisilepingu igal hetkel enne pakettreisi algust lõpetada. Seejuures määruse artikkel 12 lõike 4 kohaselt peab korraldaja maksma vastavalt lõikele 1 tagasi kõik reisija poolt või nimel pakettreisi eest tehtud maksed, millest on maha arvatud asjaomane lõpetamistasu. Kõnealused tagasimaksed makstakse reisijale põhjendamatult viivitamata ja igal juhul hiljemalt 14 päeva jooksul pakettreisilepingu lõpetamisest arvates.

Otsuse nr 19-1/20-07620-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 9. sept 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamise alternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.

Otsuse nr 19-1/20-07074-014 (otsuse avaldamise kuupäev: 24. aug 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
VÕS § 874 lg 7 kohaselt, kui reisikorraldaja peab käesoleva paragrahvi alusel tegema reisijale tagasimakse, teeb ta seda viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul pakettreisilepingu lõpetamisest arvates.

Otsuse nr 19-1/20-09022-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
VÕS § 874 lg 1 kohaselt enne reisi algust võib reisija lepingust igal ajal taganeda. Käesoleva paragrahvi lõike 2 kohaselt, kui reisija taganeb lepingust, kaotab reisikorraldaja õiguse reisitasule. Sel juhul võib reisikorraldaja nõuda mõistlikku hüvitist. Seejuures lõike 4 kohaselt reisikorraldajal ei ole õigust nõuda reisijalt käesoleva paragrahvi lõikes 2 nimetatud hüvitist juhul, kui reisija taganeb lepingust, sest sihtkohas või selle vahetus läheduses esinevad vältimatud ja erakorralised asjaolud, mis mõjutavad olulisel määral pakettreisi teenuste osutamist või reisijate vedu sihtkohta. Sellisel alusel pakettreisilepingust taganemise korral on tal õigus saada tagasi kõik pakettreisilepingu alusel tehtud maksed, kuid tal ei ole õigust saada täiendavat hüvitist.

Otsuse nr 19-1/20-07158-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-07262-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.

Otsuse nr 19-1/20-08258-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.

Otsuse nr 19-1/20-07852-010 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-08725-009 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
VÕS § 874 lg 7 kohaselt, kui reisikorraldaja peab käesoleva paragrahvi alusel tegema reisijale tagasimakse, teeb ta seda viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul pakettreisilepingu lõpetamisest arvates.

Otsuse nr 19-1/20-09285-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 28. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
VÕS § 874 lg 7 kohaselt, kui reisikorraldaja peab käesoleva paragrahvi alusel tegema reisijale tagasimakse, teeb ta seda viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul pakettreisilepingu lõpetamisest arvates.

Otsuse nr 19-1/20-07903-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 21. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-04541-015 (otsuse avaldamise kuupäev: 14. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Tulenevalt VÕS § 877 lg-st 2² reisijal ei ole õigust nõuda kahju hüvitamist, kui esinevad vältimatud ja erakorralised asjaolud.
Komisjon leiab, et kui reisijal jääb erakorraliste asjaolude tõttu teatud osa reisiteenustest kasutamata, on võimalik reisitasu alandada.

Otsuse nr 19-1/20-05491-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 7. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Tekib õiguslik küsimus, kas reisijate reisitasu tagastamise nõude täitmist on võimalik pikendada nagu soovib Kaupleja ning kas alternatiivseid pakkumisi on Tarbija kohustatud vastu võtma.
Euroopa Parlamendi ja Nõukogu 25. novembri 2015 direktiivi (EL) 2015/2302, mis käsitleb pakettreise ja seotud reisikorraldusteenuseid ning millega muudetakse määrust (EÜ) nr 2006/2004 ja Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi 2011/83/EL ning tunnistatakse kehtetuks nõukogu direktiiv 90/314/EMÜ, artikkel 12 lõike 3 punkti b kohaselt, kui korraldaja ei saa lepingut täita vältimatute ja erakorraliste asjaolude tõttu, siis peab teavitama reisijat lepingu lõpetamisest enne pakettreisi algust põhjendamatu viivituseta. Seejuures määruse artikkel 12 lõike 4 kohaselt peab korraldaja maksma vastavalt lõikele 1 tagasi kõik reisija poolt või nimel pakettreisi eest tehtud maksed, millest on maha arvatud asjaomane lõpetamistasu. Kõnealused tagasimaksed makstakse reisijale põhjendamatult viivitamata ja igal juhul hiljemalt 14 päeva jooksul pakettreisilepingu lõpetamisest arvates.

Otsuse nr 19-1/20-05165-008 (otsuse avaldamise kuupäev: 7. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Tekib õiguslik küsimus, kas reisijate nõuete täitmist on võimalik pikendada nagu soovib Kaupleja ning kas alternatiivseid pakkumisi on Tarbija kohustatud vastu võtma.
Euroopa Parlamendi ja Nõukogu 25. novembri 2015 direktiivi (EL) 2015/2302, mis käsitleb pakettreise ja seotud reisikorraldusteenuseid ning millega muudetakse määrust (EÜ) nr 2006/2004 ja Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi 2011/83/EL ning tunnistatakse kehtetuks nõukogu direktiiv 90/314/EMÜ, artikkel 12 lõike 3 punkti b kohaselt, kui korraldaja ei saa lepingut täita vältimatute ja erakorraliste asjaolude tõttu, siis peab teavitama reisijat lepingu lõpetamisest enne pakettreisi algust põhjendamatu viivituseta. Seejuures määruse artikkel 12 lõike 4 kohaselt peab korraldaja maksma vastavalt lõikele 1 tagasi kõik reisija poolt või nimel pakettreisi eest tehtud maksed, millest on maha arvatud asjaomane lõpetamistasu. Kõnealused tagasimaksed makstakse reisijale põhjendamatult viivitamata ja igal juhul hiljemalt 14 päeva jooksul pakettreisilepingu lõpetamisest arvates.

Otsuse nr 19-1/20-05202-016 (otsuse avaldamise kuupäev: 7. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-05431-009 (otsuse avaldamise kuupäev: 7. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-04625-009 (otsuse avaldamise kuupäev: 1. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
1. VÕS § 874 lg 6 kohaselt reisikorraldaja võib pakettreisilepingust taganeda ja maksta reisijale tagasi kõik pakettreisilepingu alusel tehtud maksed täiendavat hüvitist maksmata juhul, kui reisikorraldaja ei saa lepingut täita vältimatute ja erakorraliste asjaolude tõttu ning ta teavitab reisijat lepingust taganemisest enne pakettreisi algust viivitamata.
2. Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-04313-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 1. juuli 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-04801-010 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. juuni 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-04028-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. juuni 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 19-1/20-04795-011 (otsuse avaldamise kuupäev: 26. juuni 2020)

Otsus: Tarbija kasuks
Euroopa Komisjoni soovituses (EL) 2020/648 13.mai 2020 vautšerite kohta, mida pakutakse reisijatele tühistatud pakettreiside ja transporditeenuste hüvitamisealternatiivina COVID-19 pandeemia kontekstis, on preambula punktis 9 rõhutatud, et pakettreisi eest tasutud reisiraha tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta ja igal juhul 14 päeva jooksul pärast lepingu lõpetamist. Soovituse kohaselt korraldaja võib pakkuda reisijale hüvitust vautšeri vormis, kuid see võimalus ei jäta reisijad ilma õigusest raha tagasi saada.
Komisjon on seisukohal, et eeltoodud põhimõte kohaldub ka teiste alternatiivsete pakkumiste osas. Eeltoodust tulenevalt, kui reisijad soovivad oma reisitasu tagasi saada, siis tuleb nõuded rahuldada.

Otsuse nr 18-009639-012 (otsuse avaldamise kuupäev: 4. veebr 2019)

Otsus: Tarbija kasuks
Märksõnad: pakettreis, hinna alandamine, majutusteenus
Tarbija majutati tuppa, mis ei vastanud reisikorraldaja poolt lubatule, millega seoses tarbija pidi 10-päevasest puhkusest peaaegu kolm puhkusepäeva veetma lepingutingimustele mittevastavas toas. Kaupleja leidis, et hinna alandamisel tuleb lähtuda majutuse maksumusest. Komisjoni hinnangul ei ole kaupleja seisukoht kooskõlas seadusega - lepingu rikkumise korral on tarbijal õigus alandada reisitasu.
VÕS § 112 lg 3, VÕS § 877 lg 1, VÕS § 877 lg 2

Otsuse nr (otsuse avaldamise kuupäev: 14. sept 2016)

Otsus: Tarbija kahjuks

Otsuse nr (otsuse avaldamise kuupäev: 1. märts 2016)

Otsus: Tarbija kasuks
0
Töötajad
0 €
Käive 2024Q1

Kontaktandmed

Telefon
+372 6108000
E-post
gvidas.aukstuolis@kidytour.lt
Koduleht
https://.kidytour.ee
Juriidiline aadress
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Parda tn 10, 10151 11

Esindusõigus

Nimi
🇱🇻 Nasdaq CSD SE
6003

Osade registripidaja

al. 28.09.2017
Heiki Tulk
7
14.08.1962 (61)

Likvideerija

al. 13.10.2023

Kandevälised isikud

Nimi

Tegelikud kasusaajad

Nimi
Gvidas Aukštuolis
0

otsene osalus

al. 12.10.2023
Täpsem otsing EMTAK tegevusalade kataloog Käibemaksukalkulaator Käive 2024Q1 Uued ettevõtted Privacy policy