EILE

Ehituslogistik OÜ (11577441)

Registrisse kantud

Üldinfo

Firma nimi
Ehituslogistik OÜ
Registrikood
11577441
Õiguslik vorm
Osaühing
Staatus
Registrisse kantud
Registreeritud
19.01.2009 (15 aastat tagasi)
KMKR number
EE101276885
Põhikapital
25000.00 EUR
Ehituslogistik OÜ on registreeritud 19.01.2009 (15 aastat 3 kuud tagasi) aadressil Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Väike-Männiku tn 11/1. Ehituslogistik OÜ on tegutsev ettevõte. Firma õiguslik vorm on osaühing. Registrikood on 11577441, käibemaksukohustuslasena registreerimise number (KMKR) on EE101276885. Põhikapitali suurus on 25000.00 EUR. Ainus juhatuse liige on Meelis Mõttus.

Ettevõtte põhitegevusala on Sanitaarseadmete jm ehitusmaterjalide hulgimüük.

Maksud

Kvartal Riiklikud maksud Tööjõu maksud Maksustatud käive Töötajate arv
2024.1
11 251
4 390
147 552
4
2023.4
3 311
3 668
185 985
4
2023.3
12 142
4 410
223 696
4
2023.2
6 310
3 205
195 889
4
2023.1
3 748
3 139
127 099
3
2022.4
11 346
3 241
242 634
3
2022.3
9 768
2 850
215 579
3
2022.2
5 253
0
245 647
3
2022.1
1 561
0
135 316
0
2021.4
3 808
0
238 144
0
2021.3
96 599
0
753 580
0
2021.2
0
0
181 927
0
2021.1
78
0
82 674
0
2020.4
0
0
121 989
0
2020.3
588
0
103 984
0
2020.2
9 086
0
125 542
0
2020.1
2 148
0
94 595
0
2019.4
23 799
0
394 733
0
2019.3
11 101
0
210 458
0
2019.2
2 951
0
155 451
0
2019.1
107
0
100 660
0
2018.4
11 491
187
338 713
0
2018.3
601
561
293 429
0
2018.2
495
561
245 228
1
2018.1
5 039
625
170 444
1
2017.4
6 639
754
173 226
1
2017.3
15 604
451
156 393
1
2017.2
3 165
1 127
309 905
0
2017.1
4 206
1 585
310 182
1
()

Tarbijavaidluste komisjoni otsused

Otsuse nr 19-1/22-05589-017 (otsuse avaldamise kuupäev: 4. okt 2022)

Otsus: Tarbija kasuks
Pooltel on kehtiv müügileping. Müüdi uus elamu. Tarbija nõuab asja puuduste kõrvaldamist ning haljastuse korrastamiseks kulutatud 2700 euro hüvitamist.

Tarbija on esitanud järgmised asja puudused:
1. Nilan kütteseadmega seoses on sooja veega probleemi, põhjust välja selgitamata. Kütteseadme eestikeelset kasutusjuhendit ei ole väljastatud; Tarbija soovib soojuspumba hooldustööde logi (andmete) väljastamist.
2. Uponor küttesüsteemi eestikeelset kasutusjuhendit ei ole väljastatud;
3. Trepi kohal olev katuseplekk vajab korrastamist;
4. Jalgvärav tuleb korda teha, sh väravapostidele monoliitse vundamendi ehitamine;
5. Elutoa akna korrastamine, akna juures oleva külma nurga soojustamine ja korrastamine;
6. Seintel ja aknalaudade juures olevate pragude fikseerimine ja korrastamine.

Eeltoodud nõude 1 ja 2 osas leiab komisjon, et kui kaupleja on avaldanud kasutusjuhendi asukoha veebis, on kaupleja kasutusjuhendi tarbijale kättesaadavaks teinud ja kasutusjuhendite suhtes esitatud nõue on alusetu.

Nõudes 1 on esitatud ka nõue soojuspumba hoolduslogide saamiseks. Komisjon leiab, et kaupleja peab tarbijale väljastama kogu teabe, mis on seotud hoone ja selle seadmetega ja seadmete hooldusega. Tarbija on kinnistu koos hoone ja seadmetega omandanud ja seadmete dokumentatsioon kuulub tarbijale. Tarbijal on asja omanikuna õigus saada teavet asja hooldamise kohta. Vastavalt VÕS § 217(2) lg 3 p 3 peab asi olema üle antud koos selliste tarvikutega, sealhulgas pakendid, paigaldusjuhised või muud juhised, mille saamist võib tarbija mõistlikult eeldada. Asja hooldamise teavet ei ole alust varjata asja omaniku eest ka müügilepingu regulatsiooni alusel. Kui müüja teeb asja hooldust garantiiajal, on asja omanikul siiski saada tehtu kohta kogu teave ja dokumendid, sellele laieneb eelviidatud müügilepingu regulatsioon.

Tulenevalt esitatust on kaebuse p 3 osas töö teostatud, seega nõue puudub.

Tulenevalt poolte esitatust on kaupleja vastuväide kaebuse p 4 viidatud probleemi osas paljasõnaline. Asjaolu, et kaupleja probleemi ei tunnista, ei tõenda, et see puudub, ka see mitte, kui kaupleja väidab, et tema jalgväravat kontrollides seda probleemi ei näinud. Poole väide ei ole tõend. Tarbija on probleemi selgitanud - jalgvärava postide vahel puudub ühendus ja seetõttu need liiguvad teineteise suhtes sõltuvalt pinnase liikumisest vihma, külma, sula jms tagajärjel. Kaupleja väitis, et edastas teate puudusest värava paigaldanud ettevõttele. Kaupleja ei pea puudusest enda allhankijat üksnes teavitama vaid korraldama puuduse kõrvaldamise. Kaupleja ei ole tõendanud, et puudust ei esine. Kauplejal tuleb jalgvärav korrastada hiljemalt 10 päeva jooksul ja kui kaupleja ei ole seda teinud, on tarbijal võimalik tellida jalgvärava korrastamine kolmandalt isikult ja nõuda kauplejalt sisse puuduse kõrvaldamisega seotud mõistlikud ja põhjendatud kulud.

Kaebuse punkti 5 osas on kaupleja tunnistanud puuduste esinemist ja teatanud et puudused on kõrvaldatud. Tarbija ei ole sellele vastuväidet esitanud, seega eeldab komisjon, et antud puudust ei esine.

Kaebuse punkti 6 osas on kaupleja tunnistanud puudust ja kinnitanud puuduse kõrvaldamist vastavalt lepingus sätestatud garantiikokkuleppele. Tarbija ei ole sellele vastuväidet esitanud, seega peab komisjon kaupleja pakkumist garantiitöö tegemiseks tarbija poolt aktsepteerituks ja nõuet selles osas enam ei eksisteeri.


Haljastustööga seotud nõue

Komisjoni hinnangul on tarbija nõue 2700 euro hüvitamiseks seoses kaupleja üleantud puuduliku haljastustööga põhjendatud.

Tarbija on tõendanud, et haljastustööd olid puudulikud. Kaupleja on viidanud vastutusest vabastava asjaoluna ilmastikutingimustele. Komisjoni hinnangul ei ole tõendatud, et esinenud ilmastikutingimused on vääramatu jõud, mis vabastas kaupleja tema kohustuste täitmisest.

Kaupleja on esitanud üldsõnalise väite, et ta ei pidanud tegema haljastust, kuid see ei ole tõendatud. Kaupleja väidete kohaselt oli tööde hulgas muru rajamine. Kui oli kohustus rajada muru, pidi muru rajamisel olema tulemus - muru, kui muru ei tärganud, oli tegemist puudusega tööga.

Kaupleja väidab, et haljastuse puuduse eest vastutab tarbija, kuid selle väite tõendamiseks ei ole kaupleja tõendeid esitanud.

Tarbija on kauplejale andnud mõistliku täiendava tähtaja haljastusega seotud puuduste kõrvaldamiseks. Kaupleja selle tähtaja jooksul puudusi ei kõrvaldanud ja tarbija tellis puuduse kõrvaldamise kolmandalt isikult.

Tarbijal on kahju hüvitamise nõue VÕS § 222 lg 4(2) alusel, mis sätestab, et müüja peab asja parandama või asendama mõistliku aja jooksul alates hetkest, kui ostja teavitas müüjat asja lepingutingimustele mittevastavusest, ning tarbijalemüügi korral ilma olulise ebamugavuseta tarbijale, võttes arvesse asja laadi ja otstarvet, milleks tarbija asja vajas. alusel õigus nõude tekitatud kahju hüvitamist.

Sama paragrahvi lõikes 5 sätestab, et kui ostja nõuab õigustatult asja parandamist ja müüja ei tee seda mõistliku aja jooksul, võib ostja asja ise parandada või lasta seda teha ning nõuda müüjalt selleks tehtud mõistlike kulutuste hüvitamist. Esitatud nõude summa osas ei ole kaupleja vastuväiteid esitanud.
4
Töötajad
147 552 €
Käive 2024Q1

Kontaktandmed

Telefon
+372 6791556
E-post
meelis@nael.ee
Juriidiline aadress
Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Väike-Männiku tn 11/1, 11216 2

Esindusõigus

Nimi
Meelis Mõttus
6
13.10.1974 (49)

Juhatuse liige

al. 19.01.2009

Kandevälised isikud

Nimi
AKTSIASELTS PUUMARKET
0

Asutaja

al. 19.01.2009
MGM Vara OÜ
0

Asutaja

al. 19.01.2009
Lihtkonto: TOMPART OÜ
0

Asutaja

al. 19.01.2009
MGM Vara OÜ
0

Osanik

al. 03.06.2015

Tegelikud kasusaajad

Nimi
Meelis Mõttus
6
13.10.1974 (49)

kõrgema juhtorgani liige. s.o juhatuse liige või nõukogu liige

al. 10.01.2019
Täpsem otsing EMTAK tegevusalade kataloog Käibemaksukalkulaator Käive 2024Q1 Uued ettevõtted Privacy policy