EILE

Loud'n Live Promotions Estonia OÜ (12301043)

Registrisse kantud

Üldinfo

Firma nimi
Loud'n Live Promotions Estonia OÜ
Registrikood
12301043
Õiguslik vorm
Osaühing
Staatus
Registrisse kantud
Registreeritud
12.06.2012 (11 aastat tagasi)
KMKR number
EE101556929
Põhikapital
2500.00 EUR
Loud'n Live Promotions Estonia OÜ on asutatud 12.06.2012 (11 aastat 10 kuud tagasi) aadressil Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Tartu mnt 17. Loud'n Live Promotions Estonia OÜ on tegutsev ettevõte. Firma õiguslik vorm on osaühing. Registrikood on 12301043, käibemaksukohustuslasena registreerimise number (KMKR) on EE101556929. Põhikapitali suurus on 2500.00 EUR. Ainus juhatuse liige on Sten-Erik Jantson.

Ettevõtte põhitegevusalad on Sõiduautode ja väikebusside (täismassiga alla 3,5 t) rentimine ja kasutusrent, Enda või renditud kinnisvara üürileandmine ja käitus, Muu jaemüük väljaspool kauplusi, kioskeid ja turge, Muud mujal liigitamata lõbustus- ja vaba aja tegevused.

Maksud

Kvartal Riiklikud maksud Tööjõu maksud Maksustatud käive Töötajate arv
2024.1
5 145
0
238 251
0
2023.4
11 490
0
99 578
0
2023.3
2 411
1 325
180 001
0
2023.2
2 930
0
53 516
0
2023.1
0
0
338 202
0
2022.4
0
0
65 626
0
2022.3
6 758
146
73 481
0
2022.2
8 956
0
61 811
0
2022.1
3 464
0
31 900
0
2021.4
0
0
49 624
0
2021.3
9 910
249
181 854
0
2021.2
6 814
0
40 100
0
2021.1
4 922
0
45 280
0
2020.4
5 854
0
38 320
0
2020.3
0
0
19 180
0
2020.2
1 733
0
57 007
0
2020.1
10 274
644
107 113
0
2019.4
18 840
644
108 180
1
2019.3
9 982
644
169 530
1
2019.2
16 559
644
91 375
1
2019.1
17 148
644
105 772
1
2018.4
12 458
644
63 768
1
2018.3
19 609
644
491 172
1
2018.2
13 942
644
78 918
1
2018.1
12 993
859
103 780
1
2017.4
14 420
644
69 926
1
2017.3
24 439
644
307 486
1
2017.2
15 121
644
134 743
1
2017.1
11 950
644
126 507
1
()

Tarbijavaidluste komisjoni otsused

Otsuse nr 17-010213-013 (otsuse avaldamise kuupäev: 6. veebr 2018)

Otsus: Tarbija kahjuks
Märksõnad: töövõtuleping, kontsert, kontserdikava, lepingust taganemine
Vahetult enne kontserdi algust avastas tarbija, et ürituse organiseerija avaldas kontserdi ajakava, mille kohaselt tavapärast nn soojendust tegid 8 erinevat artisti ning peaesineja pidi esinema vaid üks tund kontserdi lõpus jäädes esinemisega nii järgmise päeva varahommikusse. Tarbija leidis, et kava ei vastanud välja reklaamitule ja leidis, et kaupleja on sellega oluliselt lepingut rikkunud. Tarbija soovis lepingust taganeda ja piletiraha tagastamist. Komisjon tuvastas, et kaupleja täitis lepingut kokkulepitud ajal ja viisil. Asjaolu, et laval olid soojendusbändid ja peaesineja astus üles pärast südaööd, ei muuda kontserdi toimumise kuupäeva. Kuna tarbija kontserdile kohale ei läinud, siis ei saa ta anda hinnangut ka kontserdi kvaliteedile. Samuti juhtis komisjon tarbija tähelepanu sellele, et tarbija ei teavitanud, kus ta oli kontserdi toimumise ajal ning miks ta ei esitanud korraldajale koheselt pretensiooni vaid alles 4 päeva hiljem.

Otsuse nr 20-1/23-11490-001 (otsuse avaldamise kuupäev: 11. märts 2024)

Otsus: Tarbija kasuks
Kallimat piletit ostes oli tarbijal õigustatud ootus, et ta saab kallima pileti hüvesid nautida kontserdi lõpuni. Antud juhul tarbija pakutut selliselt ei saanud.

Otsuse nr 20-1/23-11472-001 (otsuse avaldamise kuupäev: 11. märts 2024)

Otsus: Tarbija kasuks
Pooled sõlmisid töövõtulepingu VÕS 635 lg 1 tähenduses. VÕS § 635 lg 1 kohaselt kohustub töövõtja töövõtulepinguga saavutama teenuse osutamisega kokkulepitud tulemuse (töö), tellija kohustub maksma selle eest tasu. Praegusel juhul kaupleja müüs tarbijale piletid. Tarbija on omapoolse tasu maksmise kohustuse täitnud. Tarbija ostis kallimad piletid kontserdile, millega tagas endale eraldatud tsooni koos teiste lisadega. Kaupleja ei suutnud tagada ürituse ajal tsoonide eraldatust ning ürituse kestel võisid ka odavama piletiga tarbijad kallima pileti tsooni minna. Sellega on kaupleja endale lepinguga võetud kohustusi VÕS § 100 tähenduses rikkunud. Tarbijale ei tagatud talle eraldi kallima piletiga ettenähtud hüvesid. Asjaolu, et esineja väidetavalt rikkus reeglid, ei välista kaupleja vastutust, kuivõrd viimane oli kontserdi korraldaja.

VÕS 101 sätestab õiguskaitsevahendid, mida võlausaldaja võib nõuda, kui võlgnik rikub kohustust, sh taganeda lepingust (VÕS § 101 lg 1 p 4). Vastavalt VÕS § 116 lg-le1 võib lepingupool lepingust taganeda, kui teine lepingupool on lepingust tulenevat kohustust oluliselt rikkunud (oluline lepingurikkumine). Oluliseks lepingurikkumiseks loetakse VÕS § 116 lg 2 p 1 kohaselt seda, kui kohustuse rikkumise tõttu jääb kahjustatud lepingupool olulisel määral ilma sellest, mida ta õigustatult lepingust lootis.

 

Kallimat piletit ostes oli tarbijal õigustatud ootus, et ta saab kallima pileti hüvesid nautida kontserdi lõpuni.

Otsuse nr 20-1/23-11473-001 (otsuse avaldamise kuupäev: 11. märts 2024)

Otsus: Tarbija kasuks
Kallimat piletit ostes oli tarbijal õigustatud ootus, et ta saab kallima pileti hüvesid nautida kontserdi lõpuni.

Komisjoni hinnangul tuleb vaidluse lahendamisel lähtuda VÕS §-s 116 (taganemisõigus õiguskaitsevahendina) ettenähtust, kuivõrd tarbija on lepingust taganemisel tuginenud lepingu rikkumisele. Kaupleja rikkus lepingut oluliselt VÕS § 116 lg 2 p 1 tähenduses, mistõttu on tarbijal õigus lepingust taganeda ja piletiraha tagasi saada.
0
Töötajad
238 251 €
Käive 2024Q1

Kontaktandmed

E-post
stenjantson@gmail.com
Juriidiline aadress
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Tartu mnt 17, 10117 7

Esindusõigus

Nimi
Sten-Erik Jantson
14
14.05.1984 (39)

Juhatuse liige

al. 21.08.2012

Kandevälised isikud

Nimi
Liina Koit
0
23.03.1978 (46)

Asutaja

al. 10.06.2012

Tegelikud kasusaajad

Nimi
Sten-Erik Jantson
14
14.05.1984 (39)

otsene osalus

al. 30.10.2018
Täpsem otsing EMTAK tegevusalade kataloog Käibemaksukalkulaator Käive 2024Q1 Uued ettevõtted Privacy policy